عاشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





ميگفتي


♥♥♥به یاد روزهایی که می گفتی دوست دارم
می گفتی عاشقتم
می گفتی زندگی من هستی
می گفتی بیا با هم عشق را معنی کنیم
و حال معنی تمامی آن روزها را می دانم
دیگر از کلمه ی دختر نفرت دارم
چرا که از تو متنفرم,متنفرم ولی برای آرامش تو از جان
خودم می گذرم
تو به من معنی عشق و نفرت را یاد دادی
بــا یـــاد روزهای بـا تو بــودن زنــده ام.♥♥♥



نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت11:49---26 بهمن 1391
خاطراتت صف کشیده اند !
یکی پس از دیگری …
حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !
و من …
فرار می کنم
از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که …
خیلی دوستش دارم خیلی !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط MOSTAFA در 11:26 | |